!--island-Breadcrumbs:11-->
Hvor i appen kan jeg se medlemsperiode, og hvornår mine bonuspoint eller Spenn udløber?
Gå til fanen "Profil" i Strawberry-appen. Her finder du al information om medlemsperioder, bonuspoint og Spenn. Du kan se, hvornår din nuværende medlemsperiode slutter, tidligere medlemsperioder, hvor mange point og Spenn, som forfalder på et vist tidspunkt, hvilke bonus- och Spenn-transaktioner, der er lavet, og hvor mange point og Spenn, du har optjent.
Lignende spørgsmål
Hvorfor kan jeg ikke se min hotelbooking i appen?
Jeg mangler Spenn efter et ophold
Hvorfor ser jeg ikke min booking på Min side?
Kan jeg få en kvittering fra et tidligere ophold?
Hvordan afbestiller jeg en værelsesbooking i appen?
Kan jeg bruge Service Station, også selvom jeg ikke har booket på strawberry.dk?
Hvorfor er det forskellige bookingnumre i appen og på bookingbekræftelsen?
Hvilke vilkår gælder for appen?
Kan jeg booke hotelværelser med Spenn?
Er der nye fordele og muligheder ved at optjene og bruge Spenn?
Hvad tæller som en kvalificerende nat?
Kan jeg konvertere mine bonuspoint til Spenn?
Optjener jeg Spenn og kvalificerende nætter med Strawberry Mastercard fra 19. november 2024?
Kan jeg fortsætte med at optjene Strawberry-point, efter jeg har tilmeldt mig Spenn?
Hvor længe er mine optjente Spenn gyldige?
Hvorfor skifter Nordic Choice Hotels navn til Strawberry?
Kan jeg optjene bonuspoint hos Strawberry efter 19. november 2024?
Hvad er fordelene ved at bruge Spenn-appen?
Hvordan bliver jeg medlem i Strawberry?
Hvorfor Spenn?
Hvad sker der med mine bonuspoint?
Hvem driver Spenn?
Hvordan får jeg adgang til Red Carpets eksklusive Fast Track på Strawberry Arena?
Hvordan kan jeg drage fordel af Fryse medlemsniveau og Give Gold-status?
Hvordan kan jeg lægge minibarprodukter på min regning?
Jeg vil booke en bonusnat, men finder kun hotelværelser med normal betaling. Hvorfor?
Kan jeg afbestille min Monday Breakfast-booking?
Hvad er Red Carpet?
Hvad er totrinsbekræftelse, og hvordan fungerer det?
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg mangler bonuspoint eller Spenn fra en kampagne med f.eks. dobbelte eller tredobbelte bonuspoint, Spenn eller Mastercard.
Får jag Spenn på besøg i hotelrestauranten?
Hvordan kopierer jeg medlemsnummeret i appen?
Hvordan slår jeg Red Carpet fra?
Kan jeg booke en bonusnat i appen?
Hvordan aktiverer jeg Red Carpet?
Er der nogen grænse for, hvor mange Monday Breakfast, jeg må booke?
Jeg har et højt medlemsniveau i en anden hotelkæde. Kan I matche min status, hvis jeg går over til jeres kæde?
Kan jeg betale ekstra omkostninger ved udcheckning i Service Station?
Hvad koster Monday Breakfast cost?
Hvorfor kan jeg ikke finde min booking i appen?
Får jeg medlemsfordele, når jeg booker via en internetbaseret bookingsside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com, osv.?
Hvad er Spenn, og hvad betyder det for mig som medlem?
Hvilke sprog findes appen på?
Kan jeg, som booker Be My Guest for en ven, tag flere morgenmadsgæster med?
Kan jeg bruge mine bonuspoint til at betale for en del af mit ophold?
Hvad sker der med mine optjente Lifetime-point og min Lifetime-status?
Er Monday Breakfast tilgængeligt for alle medlemmer?
Hvordan opdaterer jeg personlig information i appen?
Hvordan vil mit medlemsniveau blive påvirket af ændringerne 19. november 2024?
Hvorfor skal jeg logge ind med totrinsbekræftelse?
Hvordan booker jeg Be My Guest?
Hvor mange Spenn får jeg per hotelnat?
Hvad er Be My Guest?
Har hotellet, jeg skal bo hos, mobilnøgler?
Hvordan opnår jeg et højere medlemsniveau?
Hvor finder jeg medlemsvilkårene for Strawberry?
Hvis min gæster bor længere end 1 nat, kan jeg så spise morgenmad flere gange?
Kan jeg betale en af flere sammenhængende nætter med bonuspoint?
Kan jeg booke værelse til andre med Member Price?
Jeg har flere bookinger i mit navn - kan jeg bruge Service Station?
Kan jeg og min partner dele medlemsskab?
Hvad er en medlemsperiode, og hvor længe varer den?
Skal jeg have Spenn-appen som medlem af Strawberry?
Hvordan fungerer restaurantkuponerne?
Får jeg Spenn, hvis jeg har en booking men ikke checker ind?
Hvornår og hvor i appen finder jeg restaurantkuponen, jeg får som medlem?
Hvad er Monday Breakfast?
Kan jeg som medlem tjene Spenn på Monday Breakfast?
Haster det?
Ring til os på : +47 22 334 200
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdage
Lukket
Kontakt os